STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Hej och hå vad det går
Publicerat: 2009-04-07, 22:01:35


Åh, det märks att jag är ovan vid att stå hela dagarna, är så himla trött i mina fötter! Har haft att göra hela dagen idag också på Sisters, men det blev mest uppackning av kläder. När jag slutat tog jag bussen hem och stack sen direkt till SFC och tränade ett step intervall-pass. Var fruktansvärt trött men jag drog mig dit ändå och tro det eller ej men jag blev faktiskt piggare av träningen och huvudvärken gick över, skönt! :)
Imorgon blir det först Ystad med mamma och pappa, ska fixa pass (mindre än 2 månader kvar till Rhodos). ;) Ska till TeamSportia också och köpa ett par likadana träningstights till som jag köpte förra veckan, men dessa får jag av SFC. :)

Blir dåligt med bloggande nu när man kommer hem så sent känner jag, hoppas det är förståeligt och att ni stannar kvar i alla fall.. det blir bättre snart. :) Lite fler outfits blir det i alla fall, nu när man måste se bra ut varje dag. ;)


Nu blir det snart sängen! Tack för alla kommentarer, så roligt att läsa när man kommer hem! :) Kramar till er!




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

nämen va kul! trivs du då?

2009-04-07, 22:19:53
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: maria l

ja det är ju så man får tänka!!!=)kram!

2009-04-07, 22:32:41
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Tina

sv: Ja jag hoppas du får lära dig kassan också. Jag jobbar på Accent, fast tyvärr inte så länge till. Fick gå pga av nedskärningar. :0(

2009-04-07, 22:40:46
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är sant, om man ger sig iväg på kvällen och tränar fastän man är jättetrött så blir man faktiskt piggare. Man får tänka på det. :)



Då vet du nu varför jag inte bloggar så ofta! :P Svårt att hinna med när man jobbar hela dagarna. Men då blir det kanske lättare att hinna med att läsa din blogg iaf, innan var där ju typ 6 inlägg att läsa varje dag när man kom hem från jobb. :P



Hoppas du får lära dig kassan snart! Men hur blir det nu med SFC? Inte hinner du med det också??



Hörs mer sen! Kram till fina systern! :)

2009-04-08, 14:22:57
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: