STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Påfyllning bland sminket
Publicerat: 2009-04-28, 21:59:21


Då har man äntligen tid för lite bloggande. :) Tränade step intervall efter praktiken så kom inte hem förrän halv nio, sen var det bara att äta, därför det tar sådan tid innan det dyker upp något inlägg här. :) Imorgon är jag ledig i alla fall! Så skönt att bara jobba två dagar och sedan vara ledig. Sen ska jag ju jobba på torsdag och lördag också. :) Och jag ska äntligen få lära mig kassan nu, haha, började lite smått idag. ;)

Dessa premier fick jag med tidningen Glamour. Skoj! :)



Ögonskugga


Twinkle Eyeshadow. Så sjukt fin är denna, ännu finare i verkligheten! Glittrar som tusan, ska bli spännande att testa. :)



Litet parfymprov på Kate Moss parfymen.




Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt det rosa glittret var!

2009-04-28, 22:14:40
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Tina

sv: Tack! :0)

Åh vad fina grejer du fick, ja det lönar sig att prenumerera.

2009-04-28, 22:33:48
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: maria l

tackar!!=) ja jag gillar det linnet!!=)...va kul me lite nytt smink!!!=) dem är bra dem där premierna ibland!!!=)

2009-04-28, 22:39:44
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Linda H - En make up artist

Jag använder en violett toning, samt att jag är väldigt blond i normala fall också =) Kul att du fick hem en Twinkel! De har ju utgått ur MUS sortiment nu och går inte få tag på, gissa om jag är pissed off!

2009-04-28, 22:51:46
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: maria l

dem säljes på Ica o pressbyrån!!=)ja dem var ju inte jättebilliga jag betalade ca 40 kr för två stycken! så tyvärr kan man ju inte köpa dem för ofta!! men någongång sådär får man väl "unna" sig en=)

2009-04-28, 23:20:39
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: