STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Sommarskor
Publicerat: 2009-04-16, 21:03:17


Ja, här kommer tips på lite olika skor som passar bra till sommaren, men även nu till våren såklart när det är lite varmare. Och till dig som ville att jag skulle tipsa om skor som passade bra till 3/4 chinos, så tycker jag att alla dessa passar utmärkt!






Korallfärgade sandaler, 98 kr, H&M
Vita tygskor, 199 kr, Eurosko
Vita tygskor med hjärtan, £15.00, Topshop
Bruna gladiatorsandaler, 299 kr, Skopunkten
Randiga ballerinaskor i textil, 299 kr, DinSko
Grå ballerinaskor i textil med spänne, 399 kr, Scorett
Blommiga ballerinaskor i textil, 249 kr, DinSko
Svarta gladiatorsandaler med nitar, 550 kr, Bianco Footwear
Korallfärgade ballerinaskor, 399 kr, Scorett



Kommentarer
Postat av: emma:)

hej, har inte du nå bra tips på musik man kan lyssna på medans man tränar? "träningsmusik"? :)

btw, har en tävling i min blogg om du vill va med:p

2009-04-16, 21:36:27
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: emma:)

thihi va bra:) jo de är ju kul med lite go musik!

2009-04-16, 21:45:04
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh vad bra TACK! De vita tygskorna från Eurosko blir det definitivt, annars fick jag jättebra inspiration hur som helst. :0)

2009-04-16, 22:35:24
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag gillade de blommiga! :D



Kram!

2009-04-16, 23:40:41
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är bäst !

2009-04-17, 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: