STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Wiie, personligt rekord, igen!
Publicerat: 2009-04-19, 21:07:27




    Haha, en glad och svettig Elin efter en joggingtur på 6 km.. och vet ni varför jag är glad?!
    Okej, det kan ni förmodligen gissa med tanke på rubriken, men jag slog personligt
    rekord,
igen! 40 minuter exakt blev det idag, hihi, kul! :) Det kändes verkligen lätt att
    springa idag! Nu ska jag äta en riskaka eller två sen är det sängen för hela slanten!

    Natti natti, hörs imorgon bitti, då blir det dagens outfit som vanligt! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Duktigt! Och jag har bara slöat i soffan. :P Men i morgon blir det nog promenad i alla fall! Natti natti! :)

2009-04-19, 22:41:49
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: ok, tack för hjälpen :)

2009-04-20, 06:47:10
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad duktig du är. Själv är jag glad om jag orkar rulla av sängen på morgonen haha. ;0)

2009-04-20, 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: