STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




AerobicWeekends 2009
Publicerat: 2009-08-22, 18:39:51



Hej mina vänner! Jag är hemkommen från träningsconventet och har nyss tagit en ganska så efterlängtad dusch efter en svettig dag i Malmö. Ligger just nu i sängen och det är RIKTIGT skönt kan jag meddela. ;) Jag är verkligen nöjd med dagen och träningspassen.

Först gick vi på ett pass som hette "Classic gympa" och precis som det låter så var det ett klassiskt gympa-pass där instruktören, Marika Bramsved, stod i mitten och vi tränande runtomkring och följde hennes instruktioner. Därefter gick vi på "step-puls" för instruktören Fernando Brito, en "Work-shop" där Henrik Bramsved pratade om funktionell träning, "Happy yoga" för Lowe Lundholm och till sist "Jo street" med Jo Parry som var ett sjuukt roligt street dance-pass. Det är så härligt gung, härlig musik och härliga rörelser och steg i street dance, älskar det! Ville bara hålla på i en timme till!

Vi fick en liten tränings-goodie-bag när vi kom med vattenflaska, träningsprogram och musik i. Goodie-bags gillar vi alltid! ;) Ska nog ta en liten powernap nu! ;)

Tid: 6 timmar, 54 minuter (inklusive lunch i en timme och kortare pauser).
Medelpuls: 114.
Maxpuls: 178.
Kalorier: 2152.



Kommentarer
Postat av: Catrin

Hur håller du koll på antal kalorier och maxpuls, pulsklocka?

2009-08-22, 18:57:51
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Ja visst är dom =)

2009-08-22, 19:24:51
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: