STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Favoriter runt handleden
Publicerat: 2009-08-27, 22:06:22



Åh vad snabbt tiden går, redan torsdag! Har varit med Bästis hela dagen, började med att vi bakade scones tillsammans till frukost. :) Har jobbat kväll idag så kom hem för inte så längesen. Ligger i soffan just nu och tittar på tv, Kvarteret Skatan tog precis slut, det måste vara ett av dom roligaste programmen som finns. Många skämt stämmer så himla bra in på verkligheten också! Klockrent! :P Mitt svarta favorit-armband från Thomas Sabo på bilden som jag fick i 20-års present, och det silvriga från Diddi som jag fick av Sisters i Lund på praktiken. :)




Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

Tack! visst är de?? :D

de är ju ganska höga.. ca 11,5-12 cm men de är stabila!

2009-08-27, 23:35:05
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Sibel

Ja vad synd, jag älskar den verkligen! :)

2009-08-28, 00:24:25
URL: http://madeoffashion.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Det svarta var riktigt nice, vad kostar de? kram

2009-08-28, 11:58:29
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: