STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Powerwalk
Publicerat: 2009-08-10, 14:50:50



Har varit ute och gått en promenad i rask takt i lite drygt 60 minuter. :) Ibland känns tiden jättelång när man är ute och går i en timme men idag gick det snabbt faktiskt. Lite för varmt ute för att motionera bara men som jag sagt många gånger så ska man inte klaga på värmen, så jag får faktiskt skylla mig själv som väljer att powerwalka mitt på ljusa dan. :)

Tänkte tipsa om en sida för "kost och tränings"-intresserade. På receptkoll.se kan man skicka in sina favoritrecept och få dom omgjorda till nyttigare/glutenfria/laktosfria/sockerfria (eller vad man nu vill få ändrat i sitt recept) alternativ. Kanonbra! :) Kolla även in dom andra länkarna t.ex. "kostkoll", "toppendricka" och "kosttipset". :)

Tid: 60,40 minuter.
Medelpuls: 119.
Maxpuls: 153.
Kalorier: 352.



Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin

2009-08-10, 21:00:38
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Hej !

Sugen på en gratis pryl från Melba.se ?



Klicka in på min blogg och tala om vad just du vill vinna så är du med i tävlingen. Du bestämmer alltså själv vad du vill vinna !



Lycka till!

Kram Sanna

2009-08-10, 21:00:58
URL: http://moonzanna.se
Postat av: vicco

shit va duktig du är!

2009-08-10, 21:01:21
URL: http://printze.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

www.hhilals.blogg.se

2009-08-11, 01:30:06
Postat av: Wushu Cissi

Skönt att kunna se hur mycket man bränner under ett pass, funkar ju bra när man är ute och springer eller går!

Jätte snygg header för den delen!

2009-08-11, 13:14:05
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: