STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 4 augusti
Publicerat: 2009-08-04, 21:10:54



Då var man hemkommen från dagens träning. Det blev knappt en timmes promenad, sjukt härligt väder. :) Sen stack jag och tränade aerobic en timme. Sitter och äter en mumsig tonfisksallad just nu (utan sallad) med tonfisk, ris, ost och ägg i och så lite Rhode Island-dressing på det, haha. :D Ska lägga in bilder på håret strax, ska bara äta klart och duscha. ;)

Tid: 55,37 minuter (promenad), 60 minuter (aerobic)
Medelpuls: 119, 132.
Maxpuls: 155, 171.
Kalorier: 322, 422 (=744).



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Du är så himla duktig som orkar så här på sommaren! Cred till dig!

2009-08-04, 21:21:54
URL: http://beatas.se
Postat av: Catrin

Det där såg riktigt gott ut! Och det mesta har man ju faktiskt alltid hemma =) Tack för tipset!



Super mysig blogg hade du också kikar nog in fler gånger!!

2009-08-04, 21:46:09
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Sari

Så gott det såg ut, och enkelt. Tackar för tipset :)Btw, du är otroligt grym med träningen, önskar jag kunde ligga i så :P

2009-08-04, 21:58:48
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: maria

åhh så sugen jag blev på tonfisksallad nu!!!!=) måste du fresta så haha=)

2009-08-05, 00:06:15
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: