STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Knitted Stripe Jumper
Publicerat: 2009-08-24, 22:33:20



När man ser denna mysiga tröjan längtar man nästan lite till hösten, eller nä, jag vill ha värme lite till, men snygg är den i alla fall. ;) Fler oversize-tröjor måste införskaffas till kyligare tider! Denna hade varit hur snyggt som helst till ett par häftiga leggings, ett par boots, massa armband och en stor ring! Hade varit klockrent med leggingsen från MQ med skinndetaljer på till. Tyvärr verkar dom ju vara slut i många butiker MEN dom ska tydligen komma in vecka 41 igen, gäller att hålla utkik alltså. :) Tröjan är förresten från Topshop och leggingsen från Lindex!



Kommentarer
Postat av: Josie

dom är alldeles underbara, hur sköna som helst :)

2009-08-25, 02:28:39
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Riktigt fräcka kläder. Jag älskar sånna oversize-tröjor... men är rädd för att jag ser fööör stor i dem.-..=/ Så de får nog vänta tills jag känner att jag kommit i form igen...=) Legginsen var grymt snygga dock! =) Me like! Jag pluggar föresten till lärare för de tidigare åren! Kram

2009-08-25, 10:57:34
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: maria

wow snygga leggings från Lindex! dem har mycket snyggt nu! får nog allt ta mig en sväng dit snart!=)

ha en bra dag kram!

2009-08-25, 14:18:59
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gillar headern =)

2009-08-25, 19:36:08
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-25, 19:59:32
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: