STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Saturday night
Publicerat: 2009-08-16, 00:37:06



Körde till Niklas och Johanna efter jobbet. Vi hyrde film, Bröllopsduellen, och åt glass med varma hallon, finns det något godare? Åh! :) Måste egentligen lägga mig nu, ska upp vid halv 10 imorgon för att träna pass på Sjöbo fitness från 10-15. Några instruktörer har fått lära sig lite mer kring uppläggning av pass, takt m.m. nu i sommar och imorgon ska dom alltså visa vad dom lärt sig. :)

Och angående kommentaren jag fick nyss om att jag "ALLTID" tittar nedåt på mina outfits-bilder: ska bättra mig, även om jag själv tycker att jag nästan alltid tittar in i kameran. :P Idag berodde det på att jag var osminkad och inte kände för att visa hela fejan. ;)



Kommentarer
Postat av: simone

Sv: ah, känner igen det där, strävt och läbbigt blir det :) Haha, men alla har ju sina "moves" inför kameran liksom, det som gör dem speciella, du har din grej där :)

2009-08-16, 03:07:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, då blev du chockad :P

2009-08-16, 04:59:07
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/
Postat av: Tjisigt

Ingen orsak för kommentaren. Alltid roligt att ge folk med god smak feedback =) Riktigt shysst blogg dessutom vill jag tillägga. Har blivit lite blixtförälskad i din layout vad gäller kategorier. Lust att bjussa på ett tips hur man fixar det? =) Take care

2009-08-16, 15:00:40
URL: http://idathimgren.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Åhh glass o varma hallon! En favorit som alltid är sjukt god...=)

2009-08-16, 22:09:26
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: