STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Friday!
Publicerat: 2009-12-11, 12:45:40




Jag sov som en stock inatt! Sofie ringde och drog upp mig vid halv 11. Har varit och tränat på gymmet för första gången på flera månader. Det blev 1,5 timme, så vi var allt flitiga! 60 minuter styrka (triceps, biceps, axlar och lite mage) och 30 minuter kondition. Känns bra såhär på en fredag! ;) Kom nyss hem så nu blir det frukost!



Kommentarer
Postat av: TYPLSD.se

Okej, aa KY-utbildningar är väl inte betygsgrundande på samma sätt som högskola/universitet va?



Haha, okej :)

Det blir nästa höst i så fall, skall söka i Malmö och Göteborg, dock tycker jag denna i Malmö verkar snäppet bättre... lite nervöst dock, jag är ingen såhär überduktig människa när det kommer till färg och form, men tycker det är sjukt intressant. Man lär väl sig om inte annat.



Ha en bra helg, kram!

2009-12-11, 15:52:16
URL: http://typlsd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: