STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




October 10
Publicerat: 2009-12-17, 14:14:50




HEJ! Om 45 minuter sitter jag hos frisören! Det blir både klippning och slingning, tyckte det passade bra att fixa håret nu innan jul och nyår. :) Det ska bli hur skönt som helst, där är ingen lyster i håret nu känns det som. Förrförra gången jag slingade såg det ut som på bilden ovan. Resultatet av hur det blir idag får ni se senare ikväll eller imorgon. :)



Kommentarer
Postat av: maria

Hej tjejen!! så fin du är på bilden!!=) kul o fixa håret nu innan jul me!!=)



tänkte bara tala om att jag tyvärr fått skaffa lösenord på min blogg pga en tråkig grej! om du vill ha det så kan du maila mig så får du det då!



ha det bra! ska bli kul o se hur du blir i håret=)

kram maria!

2009-12-17, 18:45:35
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: