STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-02-17, 18:35:27


Har precis varit på receptionsmöte och planerat vilka dagar vi ska stå i receptionen, ända fram till påsk! :) Hade egentligen tänkt träna ikväll, men jag har grym träningsvärk sen gårdagens pass (antagligen för att det var första passet på länge) + att jag hade varit tvungen att vänta drygt en timme till nästa pass, så det blir vila idag! :)

För övrigt har jag inte gjort mycket idag. Träffade Johanna ett tag innan, vi spelade Rummel & Rabalder, ni minns det spelet man spelade på datorn när man var mindre, och som man kunde spela om man ringde in till Lattjo Lajban, haha. Minns ni?

Nu ska jag titta på tv. Går det något bra på tv på tisdagar förresten, någon som vet?! :)


Stövlar Wedins
Linne MQ
Kofta Unos Kläder (ONLY)



Kommentarer
Postat av: Tina

Åh! Rummel & Rabbalder som flög på en flygande matta och skulle samla ostbågar. Nostalgi!! :D

2009-02-17, 18:47:22
URL: http://tinamedch.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad härlig koftan såg ut att vara! :D



Kram!

2009-02-17, 21:35:14
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysig kofta:D

2009-02-18, 09:25:34
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: