STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-02-26, 18:25:50


Hej mina vänner!

Skrev ett långt inlägg innan men plötsligt tutade det därute och jag var tvungen att springa ut, så så blev det med det inlägget. Kom i alla fall hem från Frida för ett tag sedan, hon fyller 20 år idag så vi var hos henne och åt smörgåstårta och chokladtårta och chokladrulltårta, MUUUUMS är allt jag har att säga! ;)

Innan idag var jag på rekryteringsmässa i Ystad, det är arbetsförmedlingen som tvingar oss att gå på sånt trams. Jag var där i ungefär 20 minuter sen gick jag en sväng på stan istället, mycket roligare, hihi!

Såklart hittade jag massa fint som gärna hade fått följa med mig hem, men tyvärr tillåter ju inte min plånbok det. Alla affärer har ju fått in så sjukt mycket fina vårkläder så man blir ju helt till sig! Bara jag som känner så?! Nej, trodde inte det heller. ;) Men hursomhelst, två plagg fyndade jag i alla fall och det visar jag bilder på senare! :)

Här är dagens outfit:


Stövlar Wedins
Jeansleggings Unos Kläder (VILA)
Linne BikBok
T-shirt Unos Kläder (NY!)
Klocka Ur&Penn



Kommentarer
Postat av: jessica

fin outfit :)

och jag blir helt galen av alla snygga vårkläder!!

2009-02-26, 18:41:32
URL: http://jesscab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: