STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ibland är det kul att städa..
Publicerat: 2009-02-28, 11:38:41


     Godmorgon på er! 

     Jag vaknade iofs för ett par timmar sen men i alla
     fall. ;) Känner mig glad idag, det är så fint
     väder, ikväll är det fest och jag ska snart
     köra en sväng till Nova
för att se om jag hittar
     ett par ljusa jeansleggings.. hade dom i handen
     för någon månad sedan och skulle precis betala
     när jag tänkte, "nä, jag ska spara pengar..", sen la
     jag tillbaka dom och nu ångrar jag mig
     såklart! :)


     Förresten, städade lite i garderoben igår ju och
     hittade en kjol som jag köpte för typ ett år sedan
     kanske. Har sett att det finns liknande på H&M.
     Varför har jag inte använt den mer?! Passar sjukt
     bra till mitt nya korallfärgade linne ju... 


     Vad tycks? :) Blir nog den ikväll...














Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

fint :)

2009-02-28, 13:33:15
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

fin absolut =)

2009-02-28, 14:09:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: