STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Klipptumme
Publicerat: 2009-02-19, 22:28:39


Hade egentligen tänkt fota och lägga in dagens outfit idag ju, men plötsligt fick jag ett sms där det stod i princip "Jag blir försenad! Kan du ta dig till Sjöbo fitness om 15 min?!", och ja vad gör man inte, slängde på mig lite smink och stack iväg. Stod och klippte pass-lappar hela tiden typ, som man sätter upp på en tavla där alla passen står. :)

Jaja.. här kommer en gammal outfit bara för att jag inte hann fota dagens. :)


Stövlar Wedins
Strumpbyxor H&M
Fodralklänning GinaTricot
Kofta Unos Kläder (ONLY)
Sjal Mammas
Handskar Lindex
Väska Lindex


Ps. Jag HAR träningsvärk idag! Allt som det ska vara med andra ord. ;)



Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Grattis! Du är en av de nominerade till Veckans Blogg! :)

2009-02-19, 22:54:09
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gillar verkligen de röda handskarna! :D KRam! OCh ha en bra fedag sötnos!

2009-02-20, 09:10:00
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Riktigt snyggt med de röda handskarna :D

2009-02-20, 11:14:16
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: