STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Knapp knapp knapp
Publicerat: 2009-02-23, 15:15:44


Hej på er igen!

Hemma från arbetsförmedlingen och jag behöver väl egentligen inte skriva igen vad jag tycker om dom men dom är för himla löjliga! Varje måndag är man ju tvungen att gå dit, där även ett antal andra arbetslösa ungdomar är, sen sitter man i en ring och gör olika övningar osv och det känns som man är tillbaka på mellanstadiet igen, helt seriöst. Sjukt meningslöst men det är väl för att man ska ha gjort något för att få ersättning.. Hoppas jag får praktikplatsen/jobbet jag sökt så att jag slipper detta tramset!

Jaja, har hunnit med fikan också som Johanna utlovade i
Alla-hjärtans-dag-kortet jag fick! :) Nu tänkte jag gå en sväng och kanske ta en sväng inom solariet också när jag ändå är ute (jag vet Emma, det är farligt att sola solarium...).

Förresten, har ni sett min nya knapp? Satt och knåpade ihop den igår i Photoshop. Lite roligare med en egen personlig istället för dom vanliga som dom flesta har. :) Gör en egen du också, beskrivning om hur man gör hittar du här!



(Tryck på knappen för att enkelt
följa min blogg via Bloglovin')



Kommentarer
Postat av: spiderchick

fin knapp hörru =)

2009-02-23, 15:22:30
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: SARAH

svar: de var så lite:)

2009-02-23, 16:55:48
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Haha ja verkligen :S

2009-02-23, 18:42:52
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: