STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Lördagsuppehåll
Publicerat: 2009-02-01, 01:49:54


Idag (igår enligt klockan) var första dagen sen jag började blogga som jag inte skrev något alls! Men, har inte haft något kul att skriva och har knappt varit hemma idag så. :) Har varit hos en vän hela dagen och legat i soffan och tittat på film, det är det enda jag gjort idag, bokstavligen! Känns som att det är söndag, men vilken tur att det inte är det då! :)

Imorgon antar jag att det blir lite fix på rummet. Mamma och pappa har varit i Malmö idag och köpt lite möbler till mig på - ett nytt skrivbord, gardiner och en hylla! :) Sen så, ska jag fota och lägga in bilder här så alla som är intresserade får se! ;)





Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygg du var! :D Hoppas du hade det kul! Kram!

2009-02-01, 11:30:15
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag är riktigt nöjd med nagellacket. Bra att du skrev om de på bloggen, annars hade jag nog inte ens vetat om att de finns. :)



Hoppas inga naglar har gått av till nästa gång, tror oxå det blir bättre om jag har längre naglar. :)

2009-02-01, 12:39:49
Postat av: Eva

Skumt, mitt namn försvann. Var iaf jag som skrev kommentaren nyss. :)

2009-02-01, 12:40:30
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill se ditt rum :)

2009-02-01, 13:57:05
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack!

2009-02-01, 14:12:48
URL: http://snoppattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: