STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Mamma säger att jag är född trött..
Publicerat: 2009-02-05, 12:13:51


Igårkväll var jag så himla slut, mina ögon sved och kunde knappt hålla sig öppna, så jag gick och la mig redan lite över tio. Det sjuka är att jag vaknade för en halvtimme sen, så jag har sovit i 13 timmar. Men jag behövde det väl. :)

Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig klar, ska ju iväg vid tre. :)

Tog lite fler bilder på rummet igår, har fått upp hylla, speglar och lite sånt nu. :)


 

Lampan i fönstret är provisorisk! ;)



Kommentarer
Postat av: Bubbe

Vad fräscht rummet är! :)

Född trött? Ja, det är väl tur det... Så man inte skuttar ut som en Duracell-kanin och börjar spela banjo på navelsträngen efter att ha hoppat bungyjump i den... Hade varit lite mer komplicerat för förlossningspersonalen och din mor än att det kommer en trött unge... :)



//Bubbe

2009-02-05, 12:22:09
URL: http://glimakra.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: