STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Rosa brukar inte vara min grej..
Publicerat: 2009-02-27, 14:20:47


.. men igår slog jag på stort! Tro det eller ej men jag köpte faktiskt ett rosa linne igår, eller cerise heter det kanske. Jag brukar aldrig köpa rosa kläder, tycker inte jag passar i det, men denna rosa färgen trivdes jag i, sen att det kostade 50 kronor avgjorde ju hela saken, det är ju ingenting! :) Vad tycker ni, var det värt 50 kronor? :)


Fick ingen riktigt bra bild på linnet men det får duga. :) (Min arm ser lite läskig ut! :D)



Ps. Snart tänkte jag lägga in ett jättemumsigt mellanmåls-tips, missa inte! ;)



Kommentarer
Postat av: Em

SV: Hihi precis!



Linnet är jättefint!

Kram ,Em

2009-02-27, 14:34:07
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: anna

snyggt :) vart köpte du det?

2009-02-27, 15:58:46
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: Tina

Jättefin och färgen passar dig perfekt. Kan tänka mig att mer blekrosa färger blir lite fel på dig, det är nog därför du inte gillar rosa. :0)

2009-02-27, 18:56:13
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: