STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Såhär ligger det till
Publicerat: 2009-02-15, 23:37:28


Ja såhär ligger det till mina vänner, det blir inga bilder på mina fynd ikväll. Ligger i sängen just nu och orkar verkligen inte hämta kameran och lägga in bilderna. :) Men vet ni, jag tror inte ni lider så mycket av det, alla som läser min blogg har säkert redan lagt sig ändå. :)

Själv har jag också lagt mig, men är inte sömnig än ju.. och så har jag ont i magen av all kladdkaka! Denna veckan har inte varit nådig ska jag säga er, det har ätits både det ena och det andra.. jordnötter, godis, coca-cola, chokladmousse, tårta, kakor och kladdkaka, men det får man unna sig när man är sjuk tycker jag, det var så jag tänkte i alla fall.. sen att jag börjar likna en sumobrottare nu är en annan sak, hihi. ;)

Imorgon är det i alla fall måndag och jag är frisk vilket betyder träning hela veckan och det är sååå efterlängtat! :) Vissa fattar inte hur man kan längta efter att träna men det är jag glad över att jag ärligt kan säga att jag gör, så kul tycker jag det är att träna. :) Att se resultat hela tiden ger ju en sådan otrolig kick! :)

Nä, nu börjar det bli mycket text! Slänger in en bild på självaste mig.. jag.. hur säger man? :D Aja...




Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad skönt att du kan köra igång med träningen igen! :D



Hoppas du haft en riktigt bra helg! KRam!

2009-02-16, 02:55:20
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: