STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens tips!
Publicerat: 2009-02-26, 22:15:38


Tipset för dagen är en nagelolja, nämligen SolarOil! Jag har använt nagelolja i flera månader nu, just denna sorten har jag däremot bara använt sedan jag började att förstärka mina naglar med gel för ca. 6 veckor sedan, innan dess använde jag Depends nagelolja.

Anledningen till att jag köpte denna oljan istället är för att den går igenom konstmaterial så som akryl/gel. Eftersom man tvättar sig så ofta är det jättebra att använda nagelolja, som stärker och återfuktar nageln, vilket verkligen märks när man tar på den, naglarna och nagelbanden känns genast mjukare! Gott luktar den också tycker jag, mazarin! :) Absolut ett tips!

Finns att köpa på nailsbodybeauty.se i olika storlekar, den jag har är 3.7 ml och kostar på 44 kr (inkl. frakt). (Låter lite med 3.7 ml men den varar länge, det krävs bara en liten droppe per nagel.) Såhär skriver nailsbodybeauty.se om produkten:


          En underbar 4-komponents olja som innehåller jojoba,
          E-vitamin, Sötmandelolja & Rishöljeolja. Oljan penetrerar
          ner i naturlig nagel och skapar en balanserad flexibel naturlig
          nagel.

          Används med fördel till både naturliga naglar och naglar med
          konstmaterial som akryl/gel. SolarOli är den vårdande oljan
          för dina naglar och nagelband, det är rekomenderat att användas
          oljan 1-2 gånger om dagen för att ta hand om dina naglar och
          nagelband samt stärka dina naglar.

          Ingredienser: 
          Jojoba olja
- en lättpenetrerande olja som tar med sig övriga 
                               ingredienser in i nagelplattan.
          Sötmandel olja - mjukgörande och återfuktande.
          Rishölje olja - mjukgörande och återfuktande.
          E-vitamin - hjälper att förhindra skador av hud celler samt hjälper
                             till att reducera ålderstecken.


OBS! Kanske inget för nötallergiker eftersom oljan innehåller sötmandel!





Kommentarer
Postat av: Daja

använder också den oljan! finns nog att köpa på de flesta salongerna också.

2009-02-27, 01:03:43
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Jag med! Mmmm :)

2009-02-27, 08:25:53
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Veronica

Bra tips! :D



Den var inte så dyr heller! Kram!

2009-02-27, 09:01:07
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Debbie

Ooh, nice! Jag har tänkt på att köpa en sån där olja, men inte vetat vilken. Då kanske den kan va något då :)

2009-02-27, 10:44:13
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: johanna

bra tips :)



ha en bra fredag :D<3

2009-02-27, 11:19:40
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: