STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Släkttradition med sirap på mackorna
Publicerat: 2009-01-20, 22:20:55


Har varit och tränat step intervall ikväll. Kan säga att jag börjar känna av det i armar och mage nu, men trots det tänkte jag köra ett pass till imorgon, sen på torsdag tänkte jag ha vilodag eftersom jag ska på möte med Sjöbo fitness på kvällen. :)

Så, nu har jag precis avnjutit en god kvällsmat som till och med var lite nyttig. ;) Annars händer det ju då och då att jag har sirap på mackorna... som inte är riktigt sååå nyttigt. Om ni undrar varför just sirap, så är det pappa som har "lärt" mig, som i sin tur "lärde" sig av sin mamma. ;) Men det är ju så gott! Någon som testat det? Vad tycker ni? :D




Kommentarer
Postat av: Annika

Och din pappa har lärt mig med, har han inte ost på ibland över sirapen med?

Måste be mamma skicka sirap till London!

2009-01-21, 01:26:05
Postat av: Tina

Jag har också provat. Nån gång för många många år sen när vi var små, då du skulle ha sirapsmacka å då frågade Thommy om jag också ville ha :) Men tyvärr kan jag inte svara på om det va gott för det kommer jag inte ihåg :D:D

2009-01-21, 19:27:28
URL: http://tinamedch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: