STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Svar på en kommentar
Publicerat: 2009-01-27, 22:09:05


Det var en anonym som undrade vad jag har för kamera, kanske du inte läser detta men då finns det kanske andra som vill veta. :) Jag har en vanlig digitalkamera, Olympus FE-109, som blivit riktigt dålig på senare tid, men den har iofs hängt med på en hel del fester och ja, den är ju några år gammal så man kanske inte ska klaga? :) Sedan har jag en systemkamera också, Nikon D60, som är kanonbra! :)





Kommentarer
Postat av: Matilda

TACK :D



jag vill med ha en systemkamera :D

2009-01-28, 07:49:38
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: ´Veronica

Lyx med 2 kameror! :) Kram!

2009-01-28, 10:26:04
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag har en Olympus FE-280 ;)

2009-01-30, 18:01:44
URL: http://tinamedch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: