STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




193 Pure Coral
Publicerat: 2009-07-23, 12:34:55




Sitter just nu och lyssnar på Melissa Horn, riktigt härliga låtar! Har startat dagen med några bitar honungsmelon och en hallon-smoothie. Vaknade inte förrän 11.30 så har i princip bara hunnit med att äta frukost och måla om mina fossingar med Isadoras nagellack 193 Pure Coral. Fräscht till brun hy! Dock känns det som min bränna börjar försvinna, hoppas solen är snäll och tittar fram i helgen, är ledig då så isåfall blir det stranden för mig! Nä nu får jag ta tag i mig själv, börjar jobba 13.30...



Kommentarer
Postat av: michelle

Personligen anser jag att isadora inte håller länge alls utan flagnar bort!! Men färgen var fin :)

2009-07-23, 13:41:20
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Isadoras brukar it sitta så länge för mig..men älskar färgerna! :D

2009-07-23, 16:33:24
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Meeo

Nice toes, show them some more!

2009-10-28, 06:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: