STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




It's a rainy day
Publicerat: 2009-07-13, 07:45:50


    Pyntade mina korta naglar med söta blommor i förrgår. ;) Dock förstörs det nästan direkt när
    man jobbar. Det där med långa och fina naglar kan man ju glömma när man sitter i kassan
    och packar upp varor... nåja. :)

Här kommer ett litet morgoninlägg från en som har varit uppe i ottan! Det blev ju inga igår. Jobbade 10-18 och därefter stack jag till Lund. Tittade på Twilight, hade inte sett den innan men kändes som att det var lite av ett måste eftersom alla snackar/snackat om den. Den var hyfsad tyckte jag, inte jättebra, men bättre än många andra. :) Sen blev det honungsmelon till filmen också, såklart. Som sagt, det är mitt nya "offer" i matens värld. ;)

Hur som helst så kom jag inom dörren för en halvtimme sen. Var tvungen att köra hem eftersom en annan skulle upp och jobba, själv börjar man inte förrän 16 idag så jag hade tänkt slänga mig i bingen en stund till nu, att gå upp klockan 6 är ingenting för mig. ;) Så, godnatt så länge!



Kommentarer
Postat av: CaTTis

bingen?! hehe antar att de är ett ord för sängen eller soffan..=) kram

2009-07-13, 11:15:12
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Amanda

fina naglar!

2009-07-13, 13:59:39
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: