STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Kvällsdopp
Publicerat: 2009-07-15, 18:23:10




Vilken värme. :) Har bestämt mig för att det inte blir någon träning idag. Förstår inte varför men jag har ingen motivation, men den kommer tillbaka inom en snar framtid, det vet jag. Tänkte i alla fall därför hänga med Johanna till Orebadet och ta ett litet kvällsdopp och simma några längder, motion det också. :) Får se om man kommer fram någonstans i trafiken bara, Sjöbo är rena kaoset nu i marknadstider. Imorgon smäller det, Sjöbo Marknad, sommarens höjdpunkt för oss bybor. ;)



Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad härligt med ett kvällsdopp :) De gäller att passa på medan de är varmt.

2009-07-15, 19:21:26
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Marcus Svensson

Ingen motion här heller :S

2009-07-16, 02:40:02
URL: http://itoppform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: