STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Tre tröjor
Publicerat: 2009-07-31, 13:57:04





Örhängena jag köpte igår har jag ju redan visat, men här är tröjorna; 1. Sjukt härlig och mjuk tröja från Monki, 45 kronor (75% rea). 2. Mysig, hålstickad tröja från H&M, 199 kronor. 3. Den ombloggade New York tröjan från Weekday, 150 kronor. :) Supernöjd! Alla tröjorna passar himla bra tillsammans med ett par cykelbyxor, ska klippa av ett par leggings jag. Fräscht!

Och när vi ändå är inne på shopping så ska pappa och jag hämta en MEGA-SUPER-DUPER-ROLIG "sak" sen som vi ska köpa! Glad Elin! :D Om jag säger att det har att göra med mitt mc-kort kanske ni kan lista ut vad det kan vara... ;) Kan lova att det kommer bild(er) sen ikväll! :)



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh nu blev jag nyfiken på vad det är du och din pappa skall hämta hem...=) Ja du måste bara visa bilder sen..=9 kram

2009-08-01, 21:47:28
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: