STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Fredagkväll i Kristianstad
Publicerat: 2009-07-10, 23:26:29


Har haft en sjukt mysig dag/kväll med bästis i Kristianstad. :) Jag som egentligen inte borde shoppa mer nu var såklart tvungen att slå till ändå, två gånger... Inget dyrt, men dock. Ska visa fynden imorgon!

Efter vår lilla shoppingtur åt vi sjukt god mat (och mycket!!!) på restaurang Garvaregården (undrar vem som döpte det till det egentligen?). Tror att vi var ett bra exempel på "jobbiga kunder", haha. Först ville vi byta ut lammköttet mot kyckling och Johanna ville ha extra bearnaisesås, när dom kom med den kom jag på att jag ville ha ketchup, sen tog klyftpotatisen slut så vi fick beställa in mer, och vet ni vad? Vattnet tog slut det också! Men, vi behövde inte betala extra för något, toppen för en "slösa" som jag. ;)

Imorgon jobbar jag 8-15, så jag borde väl egentligen sova nu. Men jag vill inte. Tror jag ska ta mig en macka. Förstår inte riktigt hur jag kan vara hungrig nu.. så som vi, bokstavligt talat, krängde innan! Hihi! Nä en macka blir det! =)


    Rosarosarosa! Hur bra passade inte mitt nagellack till Rhodos-väskan då?!


    Kycklingfilé, fläskfilé & oxfilé med bearnaisesås, rödvinssås & vitlökssås + klyftpotatis!


    Desserten - glass med chokladsås!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser väldigt gott ut! :D

2009-07-11, 17:11:53
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: