STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Livet, när det är som bäst!
Publicerat: 2009-07-15, 21:27:32


Sitter ute på altanen och småpratar med mammsen, målar naglarna, äter choklad och har precis fått ett trevligt samtal, hihi. :) Vädret är alldeles perfekt för att sitta härute! Emma är på besök och just nu är hon och pappa ute på motorcykeln en sväng. Ska äta honungsmelon och glass med varma hallon när dom kommer hem igen. Imorgon blir det jobb i 3,5 timme och sen sticker jag till Johanna på förfest för att sedan gå ner på Sjöbo Marknad. Vet faktiskt inte vad mer jag kan begära för tillfället. Det är nu livet är som bäst helt enkelt! :) Visst är det härligt när man känner så?!




Kommentarer
Postat av: CaTTis

Det är underbart när man känner så! =)

2009-07-16, 11:12:47
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Åh vilken snygg färg!

2009-07-17, 13:00:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Matilda

Heeej du har en jättebra blogg!

Jag undrar bara vilket nummer det är på nagellacket? :) kram

2010-10-27, 13:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: