STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




En pilgrimring + Isadora nagellack till i samlingen
Publicerat: 2009-06-17, 17:55:52




Denna fina ringen fick jag av Johanna, Suzze och Samantha i 20-års present. Glittrar så himla fint i solen! Stenarna är mer ljusare korallröda i verkligheten, var svårt att fånga rätt färg på bild. :)



Och detta fina nagellacket fick jag av Emma och Tim (+ guldhanden och en ansiktmask). Jättefin rosa! :) Lacket heter Happy Pink, nummer 116. :)



Kommentarer
Postat av: sofia

vad fin header, hur har du gjort dom där droppparna, fett med coolt :D haha, snygg ring.

2009-06-17, 20:18:19
URL: http://sofiaspixlar.blogg.se/
Postat av: Sofie

snygg ring :D

2009-06-17, 21:12:16
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Nina

jättefin ring! :)



kramar

2009-06-18, 14:12:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: