STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Hon ljög inte när hon sa att jag kommer bli fast..
Publicerat: 2009-06-23, 17:17:05




Var ju ett tag sedan jag skrev vad jag tyckte om det här OSiS+ Dust it. Antagligen är det väl så att det krävs flera gångers användning innan man kan säga säkert vad man tycker. I början tyckte jag nämligen bara att det var hyfsat. Så, vad tycker jag nu då? Precis som tjejen i affären sa till mig när jag köpte det så är man nästan beroende av det nu.

Om jag bara använder hårspray blir håret ganska torrt och volymen håller bara den första kvarten, men med OSIS håller det mycket längre och det är bara att ta i håret så får man upp volymen. Håret känns inte heller lika torrt med detta pulver som med hårspray. För bästa resultat brukar jag dock ändå använda både OSiS och hårspray. :)

Ett plus är också att det varar längre än man tror. Jag köpte mitt i mitten på mars och det är fortfarande långt ifrån slut!



Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Jag tror jag har mixat eclipse och pascal från MUS =)

2009-06-23, 18:34:47
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Albonita

Den verkar skit bra, men får man inte fettigt hår av den? =p har hört det av några.

2009-06-26, 00:08:19
URL: http://albonitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: