STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Med huvudet fullt av siffror..
Publicerat: 2009-06-22, 16:09:03


    Copyright: Elin Andersson

Då var man hemma igen! Och vem tror ni inte var på Coop just idag, på första jobbdagen?! Jo, Ystads Allehanda (tror jag det var). Dom skulle tydligen skriva en artikel om sommarjobb i Sjöbo, så där fick jag ställa upp på bild och en liten intervju. Lite pinsamt men vad skulle man göra. :P Hoppas man inte ser allt för vilsen ut på bilden, haha.

Annars gick det bara bra, men massa plu-nummer att lära in till alla frukter och grönsaker. Slår vad om att jag kommer drömma om siffror inatt!



Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

Haha ja du kommer kanske att drömma om siffror! :) Blir lätt så när man har hållit på med nåt. Gick allt bra annars då? Kram

2009-06-22, 18:03:08
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: