STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Fina saker från fina vänner!
Publicerat: 2009-06-28, 23:18:51


Lite mycket bilder på en och samma dag kanske, men vad tusan, jag tycker i alla fall själv det är roligare att titta på bilder än att läsa en text bara, så det får ni ta. ;) Här är bilder på lite presenter jag fick igår:

    Söta ljuslyktor fick jag av Filip. :)

    Ett jättefint armband av Martin och Erika.

    Thomas Sabo armband fick jag av Jonas och Sofie som jag blev riktigt glad över! :)

    En söt Thomas Sabo berlock + nagellack av Johannas föräldrar och lillebror. :)

    Skummande pasta till badet av Niklas. ;) Några flaskor vin fick jag, av Robin,
    Mikaela & Marcus och Frida & Malin. Alltid välbehövligt. ;) Kosta Boda vas av Kim och
    Ola. Dusch-set + godis av Anders och Therese. :)

    Matchande Pilgrim-örhängen av Niklas. :) Ringen fick jag av Johanna, Suzze och
    Samantha samma dag som jag fyllde år, för exakt två veckor sedan med andra ord. :)

Tack för allting allihopa! :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

Jättefina saker! Vilka snälla vänner du har! :) Kram

2009-06-29, 10:13:56
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: