STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




En Elin, och en glad sådan!
Publicerat: 2009-03-16, 18:11:00


Fick ett mail nyss av en från arbetsförmedlingen. För en gång skull har dom arbetat snabbt! Var där innan idag och pratade med en kvinna och bad henne ringa till två butiker där det verkade som att jag kunde få praktik, och i mailet skrev hon att hon nu hade kontaktat dom, redan! :) Det verkade i alla fall positivt, så snart har jag kanske något att göra om dagarna istället för att bara gå hemma, i alla fall ett par månader. :)




Kommentarer
Postat av: Suzze

Hoppas verkligen det kommer gå bra :)

2009-03-16, 18:33:52
Postat av: Tina

Låter toppen, jag håller tummarna. :0)

2009-03-16, 18:42:42
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, golden är såå mysiga hundar.. Usch vad hemskt att din gått bort :( Hur gammal blev den?

2009-03-16, 20:24:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul! :D Hoppas det blir bra!



Kram!

2009-03-17, 10:14:40
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: