STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




En sak till!
Publicerat: 2009-03-27, 00:32:01


Har blivit nominerad till veckans blogg av denna killen. Det är jag och tio andra som är nominerade, om ni tycker jag ska vinna så är det bara till att rösta HÄR!

Minns ni förra gången jag vann en sån här veckans blogg-nominering?! Så glad och förvånad jag blev! :) Känns lite svårare denna gången eftersom det är tio stycken men hoppas man får en röst i alla fall, hihi. Röstar ni?! :)




Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har röstat på dig!!! :0)

2009-03-27, 09:29:59
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: