STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Filminspelning mitt i allt
Publicerat: 2009-03-24, 15:41:06


Har varit i Ystad en sväng idag, med Johanna och Samantha. Present till Johanna inhandlades, som hon får glömma tills på fredag då hon fyller 20. :) Där var ett himla ståhej i stan, dom spelade in en Wallander-film så där var massa folk och kameramän hit och dit. Dom skulle spränga en bil tror jag, men det missade vi eftersom vi inte orkade stå kvar ute i kylan längre... men vad gör väl det? ;)

En liten outfit bild tagen utomhus, så fint väder så man får passa på när man har chansen! :) Bättre bild kommer sen!






Kommentarer
Postat av: Louise

Aaa eller hur!! :P vilken snygg design du har på bloggen förresten! :D

2009-03-24, 16:12:31
URL: http://lovelylouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

smile =)

2009-03-24, 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: