STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Kvällens outfit!
Publicerat: 2009-03-05, 20:13:18





Har målat naglarna i mitt favoritlack just nu! Passar perfekt till mitt korallfärgade linne! :) Nu ska jag iväg på info-möte, såhär ser jag ut ikväll... Stentvättade jeansleggingsen åkte på idag också, så himla fina ju. :)



Stövlar Bianco Footwear
Jeansleggings VILA
Linne MQ
Kofta Unos Kläder (Vero Moda)



Kommentarer
Postat av: Luisa

Jag bara älskar din blogg! Du har verkligen med allt!



Ja jag köpte et par skor på diechman oxå jätte fina! OCh sen vill jag köpa dom där gladioator sandalerna därifrån jätte fina juh!! Åh!



OCh från hm guud vad gulliga skaer dom fått in! Såg även att gina fått in en jätte fin klänning rödvit men detn verkar vara slut =( hoppas de få´r in nyt igen!

2009-03-05, 22:53:40
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Missextra

Snyggt:)

2009-03-06, 16:41:10
URL: http://carrosfashion.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: