STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ny lag träder i kraft imorgon
Publicerat: 2009-03-31, 20:02:11


Ja, från och med imorgon den 1 april kommer det antagligen vara lättare att bli tagen för att ladda ner filmer, musik m.m. Den nya lagen börjar gälla då - Ipredlagen som den tydligen heter. Förstår att det är trist för dom som gör musik och filmer att folk laddar ner deras filmer/musik gratis men samtidigt är det ju till deras fördel ibland, då det ger fans och beundrare.

Undrar ifall människor verkligen slutar laddar ner nu pga den nya lagen eller om det kommer fortsätta som vanligt? Tror det krävs att man själv eller någon kompis blir tagen för att man ska sluta... men jag vet inte. Och om man laddar ner någon låt då och då, vad gör det? Det borde vara dom allra största bovarna som dom vill åt, eller?

Vad tror ni? Vad tycker ni om den nya lagen?




Kommentarer
Postat av: Anonym

bara att skaffa sig ett bra program så är det ingen fara :) det tidningarna skriver är mest för att avskräcka folk och det finns många kryphål i den nya lagen om man läser mellan raderna :)

2009-03-31, 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: