STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Smakar det så kostar det
Publicerat: 2009-03-01, 13:00:45


Söndag, 1 mars, ny månad och jag är seg som jag vet inte vad.. men det får man ta efter en kväll som igår! Var hemma hos Niklas på partaj, men det var Johanna som höll i partyt. ;) Tror vi var runt 15 personer. Sjukt roligt hade jag i alla fall och en massa dansande och fotande.. tills kameran gick sönder dvs (Jonas kamera, inte min som tur är, haha).

Ja, så tillbringade jag min lördagskväll! Ikväll blir det det vanliga, film hemma hos Jonas såklart! Påminn mig att låna hem hans minneskort till kameran så ska ni få se på festbilder gott folk! :D

Nu kommer snart Emma och Tim hit en sväng. Jag får väl gå upp ur sängen, kanske byta om till något annat än nattlinne också. ;) Åh, jag vill ligga i sängen hela dan, haha..


Såhär såg jag ut igårkväll! :) (Akta blicken på högra bilden, haha!)

Pumps Scorett
Kjol H&M
Linne MQ



Kommentarer
Postat av: Klara

jag tycker verkligen jätte mycket om din blogg!

2009-03-01, 16:05:21
URL: http://klarabjurek.blogg.se/
Postat av: Claudia

Åh älskar skorna! :)

2009-03-02, 11:48:31
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: