STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Om man ändå var miljonär!
Publicerat: 2009-03-09, 22:02:27


1. Exakt allt detta vill jag ha! Har ju mammas gamla jeansjacka (vet inte om jag kommer använda den dock?), men denna från H&M Barn såg ju snygg ut, gör inget om den är lite för kort, det är bara snyggt, och ärmarna ska ju ändå rullas upp! :)

2. Ett par sandaletter vill jag också ha till våren/sommaren, dessa från DinSko hade inte varit fel! 11 cm klack, lite för mycket för mina fötter kanske, men det är ju ingen tvekan om att det är snyggt!?

3. Eyebrow fix, 50 kr, H&M. Så brynen håller sig på plats! ;)

4. Ett par nya solbrillor till våren är också behövligt för min del! Dessa är från Topshop och har en härlig färg tycker jag! :)

5. Ny plånbok behöver jag egentligen inte, men denna var så fin så, älskar färgen. Från Topshop även denna!

6. Letar efter ett par snygga, annorlunda örhängen, har inte hittat några i min smak i någon butik ännu men dessa från Forever21 är nice! :)

7. Det är ju många armband som gäller nu. Detta snygga är från Topshop!

8. Bronzepuder från H&M, snyggt att se lite härligt solbränd och skimrande ut!

9. Fransväskor, hur snyggt är det inte? Och hur snygg är inte denna från Topshop? Helt perfekt!




Kommentarer
Postat av: Ida

Om jag blev miljonär... Shit, vågar knappt tänka tanken på hur min garderob skulle se ut då;) Fast å andra sidan skulle jag då ha råd med att köpa en lyxvilla och ha en walk in closet också så=)

2009-03-09, 22:13:14
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Daja

finns ju så mycket man BEHÖVER :P

2009-03-09, 22:52:30
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Luisa

din lista är så pefekt ja asså allt det där är ngt man vill ha eller vill kalla BEHÖVER eller MÅSTE ha haha jeans jackan har jag kollat på faktiskt men det är så taght om armarna på mig =(



jaa men det är alltid kul med lite annorlunda saker att göra självklart jag vskulle vilja gå på musikal med pojkvännen eller vänner någon g¨ång fixa upp sig lite ordentligt och gå på någon teater eller så hahah bara för att göra något annorlunda!



ok men då får du fotografera till nästa gång :P haha



2009-03-10, 00:40:45
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hejsan. Eller hur. Ibland önskar man att man var lite mer "lyckligt" lottad. missförstå inte.

Vad fin blogg du har. Har du bloggat länge?

2009-03-10, 11:57:55
URL: http://coffeehouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt:)

2009-03-10, 13:30:20
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: