STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Bra start på dagen!
Publicerat: 2009-03-14, 12:52:15


Johanna ringde och väckte mig klockan 10 idag och sa att hon kom till mig med ostbullar, så det blev en mysfrukost såhär på lördagen. :) Vi ska ju på varsitt håll ikväll och har inte träffats på länge så det passade bra nu en stund på morgonen.

Jag ska ju till Limhamn med Sjöbo Fitness-gänget på någon "fångarna på fortet-grej" som jag skrev om igår. Vet inte riktigt vad det innebär, hoppas man inte måste anstränga sig fysiskt alltför mycket, det är inte min grej med sådana tävlingar, haha. Därefter ska vi i alla fall hem till en tjej och äta tacos och dricka vin, det blir nog trevligt. :)
 
Sofie hämtar mig om en timme så jag får väl ta och bestämma mig för vad jag ska ha på mig (!?). Hinner kanske med en outfit senare, ska hem om efter "fångarna på fortet". ;)





Kommentarer
Postat av: sannie

ha en bra dag

2009-03-14, 14:40:29
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Halloj Halooj..



Va med o tävla i min blogg ;) eftersom min blogg e så bäst hahahaha..

Nä men jag har en rätt skojig tävling i bloggen som är för Alla trevliga människor..



Om du diggar min blogg o de tror jag att du gör så kan vi alltid följa varandra på blogglovin..



se för dig själv!!!



Kramisss

2009-03-14, 16:52:12
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hoppas du får en jätterolig kväll! Kram

2009-03-14, 22:20:11
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vintageskatter och loppisfynd finns här:



handmedownbloppis.blogspot.com/



Just nu kläder från Rodebjer, Carin Wester, Comme des Garcons for H&M, Mulberry, spetsbody, vintage klänningar och skor!

2009-03-14, 22:47:11
URL: http://handmedownbloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: