STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Volym eller inte?
Publicerat: 2009-03-25, 15:44:23




Efter att ha läst överallt att alla tycker det här OSIS+ Dust it är så himla bra, var jag tvungen att köpa det själv och testa om det verkligen ger volym till håret. 99 kronor fick jag ge för det, och om det funkar? Ja, hyffsat! Har tyvärr ingen före/efter bild på hur det ser ut innan jag använt pulvret och efter ännu, men det kommer.

För dom som inte har hört talats om produkten innan, så är det i alla fall ett vitt pulver som man pudrar på i hårbotten lite här och var, sedan gnuggar man ut det lite. Det känns ungefär som att håren klibbar ihop sig i hårbotten vilket gör att det blir volym!

Någon mer som testat det? Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Malin

Min kompis lät mig prova det där en gång, och JA, det fungerar & är jätte bra :)

2009-03-25, 16:31:03
URL: http://endelavmalin.blogg.se/
Postat av: Daja

har inte testat men det låter spännande...

2009-03-25, 21:49:11
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: sofia

provade det där idag faktiskt, kändes asäckligt :P usch, fast det är förståss en smaksak

2009-03-25, 22:03:28
URL: http://ehsofias.blogg.se/
Postat av: isabell

Jag har den, tycker den ger volym men det är lite jobbig att använta :P

2009-03-25, 22:06:48
Postat av: anna

jag gillar den suuuper mycket. Cant live withoute it! får grym volym av den, men ta inte för mycket för då kan d bli kletigt!

2009-03-26, 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: