STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-05-15, 07:31:32


För en gångs skull är jag inte stressad på morgonen! :) Var uppe 06.15 idag, ska nämligen till Coop och träffa chefen och en annan som arbetar där kl. 08.00, kanske får lite jobb där i sommar! :) Sen bär det av till Sisters som vanligt. Hade massa att göra igår, hoppas det är det idag också, men det är ju fredag och då är där alltid mer folk som handlar så. ;)

Nu ska jag gå och hitta på något annat, ska inte cykla förrän om 20 minuter ju... :)


Ballerinaskor Sko-Boo
Shorts H&M
Skärp Lindex
T-shirt Unos Kläder (Vero Moda)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snyggt!



Nu finns bilderna från Beyonce-konserten på min blogg!!!

2009-05-15, 11:52:03
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: emma,

snygga shorts!:)

2009-05-15, 13:56:39
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: