STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Hårfärgning på gång.
Publicerat: 2009-05-13, 11:45:31


Ja, sitter just nu och väntar på att tvätta ur färgen. Egentligen är jag sugen på att slinga håret, fint med ljust hår nu till sommaren, men jag tål inte att se min utväxt längre så jag stack ner och köpte hårfärg i alla fall. Tog en nyans ljusare än vad jag brukar, mellanbrun, får väl se om det blir bra ändå. :)

Ett tips när du färgar håret! Smörj på vaselin precis vid hårfästet så är det jättelätt att torka av färgen som kommit utanför sen, med en bomullspad eller liknande. :) Testade det idag och i vanliga fall brukar jag få gnugga så att man nästan får sår i pannan, haha, men med vaselin gick det som smort. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: