STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Inlove with my new blazer
Publicerat: 2009-05-30, 20:29:12


HEJ! Har precis kommit hem från Malmö där jag varit med familjen och shoppat lite på IKEA. Egentligen är det sjukt att jag sitter vid datorn nu, jag borde faktiskt packa nu för det har jag inte gjort ännu!!! Har i och för sig lagt fram det mesta, men inte packat ner bara. :P

Men jag vill visa er mina fina presenter från Sisters innan jag åker. :) Imorgon klockan 09.45 går flyget från Kastrup till Rhodos, så detta blir det sista inlägget på en vecka. Kommer hem nästa söndag, vi hörs då!



Kavaj från Riley, 699 kr (ordinarie pris 995).



Armband från Diddi med häftiga berlocker, 399 kronor.


Ring (glittrar sjukt mycket på riktigt) från Pearls for Girls, 249 kronor.


Skärp från Saddler, 249 kronor.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina saker! :D Trevlig resa! Kram!

2009-05-30, 22:17:02
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: ♥ C h i i b i

Lust att vara med i min tävling där vinnaren får ett par jeansshorts? ^^

2009-05-31, 18:37:03
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: maria

ahhh ha en superhärlig semester!!=) kram maria!!=)

2009-05-31, 23:11:43
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: