STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




När helgerna blir värdefulla..
Publicerat: 2009-05-15, 20:08:05


Nu när man jobbar flera dagar i veckan, är uppe tidigt och kommer hem sent, betyder helgerna verkligen mycket! En sådan lättnad jag kände när jag satt på bussen hem idag, freeedag! :) Inte för att jag inte trivs på Sisters, men det är ju alltid skönt att vara ledig! :)

Ska köra till Jonas nu där hela gänget ska hålla till ikväll - han, jag, Ola, Sofie, Johanna och Niklas. :) Kommer bli mysigt! Blir nog lite spel och godis om allt blir som det är tänkt, hihi. ;)

Trevlig kväll på er! :)



"Hängstol" (vad kallar man det?!), från Indiska. MYS! :)



Kommentarer
Postat av: Suzette

Ja :/ asså jag minns inte hur det gick till. Men Benny kollade på bilen sen och det såg ut som där var spräckt på insidan av fäljen om det kom innan olyckan har antagligen bilen svängt själv. Vi vet inte. Jag vaknade imorse med dödatankar, att tänk om inte mitträcket varit där osånt. Åh, sjukt jobbigt :(

2009-05-16, 09:45:30
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Pamie

Oj, ser ju lika ut som den från Indiska! :o

2009-05-22, 15:59:04
URL: http://lapetitepois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: