STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Sju mors dag-presenter!
Publicerat: 2009-05-28, 19:30:05





1. Ram, IKEA, 99 kronor. Sätt in några fina foton på dig och din kära mamma eller bara några vackra foton du tagit och ge bort. :)

2. Kudde, H&M, 98 kronor. En kudde i härliga färger, kuddar kommer alltid till nytta!

3. Bok, Bokus, 179 kronor. Leila Lindholms bok "A Piece of Cake" kan väl inte bli fel, om man tycker om kakor och gillar att baka dvs. ;)

4. Fleecepläd, Jysk, 40 kronor. Filtar kommer även dom alltid till nytta! :)

5. Flytljus, Åhléns, översta (litet) 29 kronor, nedersta (stort) 149 kronor. Sjukt söta ljus i form av näckrosor som flyter!

6. Hudvårdsset, The Body Shop, 295 kronor. Sött set med duschcreme, body butter, tvål m.m.

7. LdB Duschcreme, Åhléns, 32 kronor. Duschcreme för känslig hud som innehåller vitaminer som skyddar. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: