STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Tack och hej gelé
Publicerat: 2009-05-19, 22:09:33


Imorgon är det dags för nagelfix igen, och jag har faktiskt bestämt mig för att ta bort förstärkningen nu, efter 4 månader.. gelén bara spricker hela tiden nu på senaste och det pallar jag inte med när man ska utomlands. :) Är däremot sjukt sugen på att köpa ett nagellack (här) som innehåller akrylgelé och nylon, som Beata tipsade om, verkar ju kanonbra! Ska lätt beställa ett sådant, fast i en annan färg. :) Måste även köpa ny nagelolja imorgon, min är nästan slut och den klarar jag mig inte utan! ;)

Nu ska jag sova, natti natti! :)


Nageloljan jag använder, kostar ca. 50 kronor för en liten flaska!



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Ja, absolut det är bara att ta bort med nagellackremover sen. Fungerar precis som ett vanligt nagellack men stärker nageln helt enkelt!

2009-05-19, 22:35:50
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: