STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




En dalahäst runt handleden kanske?
Publicerat: 2009-05-23, 23:36:29


Oj oj, såhär tidigt har jag nog aldrig varit hemma från en 20 års-fest! Är riktigt trött och sliten så jag var inte alls på något bra festhumör. Men god mat bjöds det på i alla fall. ;) Kall fläskfilé med potatisgratäng som huvudrätt och glass med maränger, grädde och chokladsås som efterrätt. :) Sjukt gott!

Som sagt, är riktigt trött nu. Det blev bara några få timmars sömn inatt och sen skulle jag upp halv 9 i morse för att jobba. Men tiden gick ganska snabbt där idag. Glamours "Stiletto-run"-tävling pågår ju just nu och idag hölls tävlingen just i Lund, alldeles utanför Sisters & Brothers där jag praktiserar, så det var massa ståhej utanför och vid varje heat befann all personal från Sisters & Brothers vid ingången för att titta på tjejerna som sprang i högklackat. ;) Tur inte chefen såg hur ointresserade vi var av alla kunder då, hihi... :P


Sjukt fint armband med en liten dalahäst-berlock. Baglady, 349 kronor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: